måndag 8 juli 2019

Juli 2019

Lääänge sen sist...

Senast skulle vi börja med källar renoveringen och den är ännu inte klar, men vi kan duscha, bada bastu och tvätta kläder. Vi var utan dusch/tvättmaskin i 6 månader så det är en lyx att ha det nu.

Så till träningen och hälsan... Jag har haft såna problem med min vänstra höft att jag har haft svårt att träna över huvudtaget. Skall i september på magnetröntgen för att kolla vad som bråkar i höften, slapp till magnetrtg efter att jag for till privatläkaren.

Maten har jag haft noll ork med vilket har resulterat i att jag gått upp i vikt igen. Har mått ganska dåligt både fysiskt och psykiskt pga av värken och dåligt med sömn.

Men nu har jag tagit mej en personlig tränare för att få tummen ur och börja med träning igen så vi skall se... Har också problem med delningen i magen efter graviditeterna så jag har svårt att kunna göra vissa övningar..

Men nu är det är dags att ta itu med hälsan för man närmar sig 40 år.... vill kunna orka med barnen och maken så det är bara att bita ihop. Vikten runt 110 kg igen så nu biter jag ihop och skall träna mig iform... En dag i taget.

Massor med kramar 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar