torsdag 25 februari 2016

Februari 2016

Ojoj, då de e så svårt att lämna bort sånt som är ohälsosamt....Igår hade vi babyshower åt vår vän L och då tillät jag mej att ät gott, vilket va helt okej...Men då jag skulle fara hem så fick jag med mej av chipset som jag hade dit och som lämnade av... så imorse när jag skulle ät moirgonmål så såg jag påsarna med giftet och då slog hjärnan av...så de blev att jag åt av chipset. =( men det är bara att dra upp snoret och försöka äta bra resten av dagen.. Men vikten har gått neråt så de e ju bra fast jag inte har kunnat rör på mej då vi har varit sjuka i 3 veckor... först jag, sen blev tösen och jag blev frisk för att vara det i knappa 1 vecka och sen blev både jag och lill prinsen sjuka.. Är bättre iform men ännu ej 100, hostar direkt jag anstränger mej och är täppt i näsan...men jag är hoppfull att det väder.

Nu har solen börjat dyka upp på dagarna så jag hoppas vi blir fort friska så att vi kan börja vara ute och promenera och njuta av ljusare dagar...

Nu skall vi fortsätta dagen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar