måndag 23 mars 2015

December 2014

Snart är detta år till ända och jag fyller 34 år om 4 dar..Vart tar tiden vägen, livet rusar iväg och man vill nästan ropa Stopp!! Stanna lite och njuta av dottern som liten en stund ännu. Våran prinsessa fyllde 1 år i November och hon har inte riktit börjat gå ännu men det är inte långt kvar.

Har även börjat jobba igen och jag jobbar 50% nattskift. Det går hittills riktit bra. Älskling kommer att flexa de nätter jag jobbar in i veckan så vi behöver inte ännu föra fröken på dagis.

Och så till träningen, den går lite si som så....vissa dagar går det bättre och vissa sämre. Men sakta men säkert går vikten ner. Nu igår morse var jag 108.4 kg så det betyder att jag har fått bort all vikt jag hade gått upp under graviditeten. =) Så nu är det bara att fortsätta tills man blir gravid igen. Vi har ju nog tänkt försöka få ett syskon åt tösen + att vi vill inte ha så lång tid mellan dem.

Jag var här om kvällen ute på en länk med hunden och nog var det skönt + att jag skuttade snö efteråt. Det hade ju snöat blöt snö hela dan och den kom ner från taket vid garaget så den måste ju bort, annars hade jag inte fått ut bilen. Så det blev lite extra motion. =)

Nu sitter jag på jobbet och skall koka en kopp kaffe åt mej och äta en smörgås så att jag orkar hela natten...Skall annars fundera på om jag skall ge nåt nyårs löfte...Kan ta det på nyåret då jag vakar.

Blev en lite kortare variant av bloggen inatt.. Natti natt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar